Tootekataloog
Tagasi
Visas kategorijas

Jawa Loogikamäng Matemaatika Arvud Mõistuses

Tootekood: 5901838003261

Jawa Loogikamäng Matemaatika Arvud Mõistuses

Tootekood: 5901838003261
Hind
22.17€
Kogus:
Tarneviisid
  • DPD kuller otse koju(3-5 d.d.): 3.00€
  • Omniva pakiautomaat (3-5 d.d.): 3.00€
Toote Kirjeldus

Jawa Arvud Mõistuses on matemaatika lauamäng kogu perele! See hariv mäng viib lapsed (ja täiskasvanud!) matemaatika maailma mängu kaudu. Mängijad kasutavad numbrite ja tehete märke, et moodustada korrektsed matemaatilised avaldised – liitmine, korrutamine ja muud põhilised tehingud.

Iga korrektse tehte eest saavad nad punkte, mis vastavad lõpptulemuse väärtusele. Mäng arendab loogilist mõtlemist, arvutusoskust ja strateegilist planeerimist.

Mängijate arv: 2–4 mängijat või meeskonda
Vanus: 8+
Mänguaeg: umbes 30 minutit

Mängu eesmärk:

Saavutada võimalikult palju punkte, moodustades õiged matemaatilised tehed mängulaual.

Komplekt sisaldab:

- Mängulaud eripreemiate väljadega
- 100 kivi numbrite ja tehete märkidega (nt +, ×, =, numbrid 0-st 9-ni)
- 4 alust kivide jaoks (iga mängija jaoks üks)
- Kott kivide loosimiseks
- Juhend koos näidetega tehetest ja punktisüsteemist

Mängu ettevalmistus:

  1. Aseta mängulaud lauale.
  2. Pane kõik kivid kotti ja sega neid korralikult.
  3. Iga mängija loosib 7 kivi ja asetab need oma alusele nii, et teised ei näeks nende sisu.
  4. Vali alustav mängija (nt juhuslikult või noorim mängija).

Mängureeglid:

Tehete moodustamine:

- Oma käigu ajal moodustab mängija korrektse matemaatilise tehte (nt 3 + 4 = 7, 2 × 5 = 10) horisontaalselt või vertikaalselt mängulaual.
- Tehe peab sisaldama võrdusmärki (=) ja olema loogiliselt korrektne.
- Võib kasutada juba varem asetatud kive, lisades uusi lauale.
- Iga tehes kasutatud kivi annab punkte, mis võrdub numbri väärtusega, välja arvatud tehete märgid, mille väärtus on 0.
- Täiendavaid punkte saab:

  • Eriliste väljade kasutamise eest mängulaual (nt ×2 tehte tulemus, ×2 kivide punktide arv),
  • Rohkem kui ühe tehte moodustamise eest ühe käigu jooksul,
  • Kõigi 7 kivi kasutamise eest ühe käigu jooksul – preemia +50 punkti.

Mängu järjekord:

  1. Mängija teeb oma käigu: moodustab tehte VÕI vahetab kive (kuni 3) VÕI passib.
  2. Võtab kotist kive, et tema alusel oleks taas 7 kivi.
  3. Järgmine mängija teeb oma käigu.
  4. Mäng käib päripäeva.

Mängu lõpp:

Mäng lõpeb, kui:

- Kotis ei ole enam kive ja üks mängijatest asetab kõik oma kivid lauale – saab siis preemia +100 punkti.
- Kõik mängijad ei saa teha käiku kahe järjestikuse käigu jooksul (nt ei ole võimalik moodustada tehet ja pole kive vahetuseks).

Võitjaks saab mängija, kellel on kõige rohkem punkte.

Peamised eelised:

- Õppimine mängu kaudu – matemaatikaoskuste arendamine
- Loogilise mõtlemise ja planeerimise oskuste harjutamine
- Refleksi ja tähelepanu arendamine
- Mäng võib olla meeskondlik või individuaalne

Liitmine ja korrutamine pole kunagi olnud nii nauditav!

Arvud Mõistuses ühendab klassikaliste lauamängude emotsioonid matemaatika haridusliku väärtusega. Ideaalne kodus, koolis või lisaõpetundidesse.

CE-märgis on toote tootja kinnitus, et toode vastab sellele kohalduvate Euroopa Komisjoni direktiivide nõuetele.

Kopējais novērtējumsBendras įvertinimas
0/5
(Arvustused0)
Klientide tagasiside

Selle toote kohta pole veel arvustusi.

Kas olete selle toote ostnud?
* Tagasisidet saavad jätta ainult registreeritud ostjad, kes on meie poest toote ostnud