Jawa Loogikamäng Matemaatika Arvud Mõistuses
- DPD kuller otse koju(3-5 d.d.): 3.00€
- Omniva pakiautomaat (3-5 d.d.): 3.00€
Jawa Arvud Mõistuses on matemaatika lauamäng kogu perele! See hariv mäng viib lapsed (ja täiskasvanud!) matemaatika maailma mängu kaudu. Mängijad kasutavad numbrite ja tehete märke, et moodustada korrektsed matemaatilised avaldised – liitmine, korrutamine ja muud põhilised tehingud.
Iga korrektse tehte eest saavad nad punkte, mis vastavad lõpptulemuse väärtusele. Mäng arendab loogilist mõtlemist, arvutusoskust ja strateegilist planeerimist.
Mängijate arv: 2–4 mängijat või meeskonda
Vanus: 8+
Mänguaeg: umbes 30 minutit
Mängu eesmärk:
Saavutada võimalikult palju punkte, moodustades õiged matemaatilised tehed mängulaual.
Komplekt sisaldab:
- Mängulaud eripreemiate väljadega
- 100 kivi numbrite ja tehete märkidega (nt +, ×, =, numbrid 0-st 9-ni)
- 4 alust kivide jaoks (iga mängija jaoks üks)
- Kott kivide loosimiseks
- Juhend koos näidetega tehetest ja punktisüsteemist
Mängu ettevalmistus:
- Aseta mängulaud lauale.
- Pane kõik kivid kotti ja sega neid korralikult.
- Iga mängija loosib 7 kivi ja asetab need oma alusele nii, et teised ei näeks nende sisu.
- Vali alustav mängija (nt juhuslikult või noorim mängija).
Mängureeglid:
Tehete moodustamine:
- Oma käigu ajal moodustab mängija korrektse matemaatilise tehte (nt 3 + 4 = 7, 2 × 5 = 10) horisontaalselt või vertikaalselt mängulaual.
- Tehe peab sisaldama võrdusmärki (=) ja olema loogiliselt korrektne.
- Võib kasutada juba varem asetatud kive, lisades uusi lauale.
- Iga tehes kasutatud kivi annab punkte, mis võrdub numbri väärtusega, välja arvatud tehete märgid, mille väärtus on 0.
- Täiendavaid punkte saab:
- Eriliste väljade kasutamise eest mängulaual (nt ×2 tehte tulemus, ×2 kivide punktide arv),
- Rohkem kui ühe tehte moodustamise eest ühe käigu jooksul,
- Kõigi 7 kivi kasutamise eest ühe käigu jooksul – preemia +50 punkti.
Mängu järjekord:
- Mängija teeb oma käigu: moodustab tehte VÕI vahetab kive (kuni 3) VÕI passib.
- Võtab kotist kive, et tema alusel oleks taas 7 kivi.
- Järgmine mängija teeb oma käigu.
- Mäng käib päripäeva.
Mängu lõpp:
Mäng lõpeb, kui:
- Kotis ei ole enam kive ja üks mängijatest asetab kõik oma kivid lauale – saab siis preemia +100 punkti.
- Kõik mängijad ei saa teha käiku kahe järjestikuse käigu jooksul (nt ei ole võimalik moodustada tehet ja pole kive vahetuseks).
Võitjaks saab mängija, kellel on kõige rohkem punkte.
Peamised eelised:
- Õppimine mängu kaudu – matemaatikaoskuste arendamine
- Loogilise mõtlemise ja planeerimise oskuste harjutamine
- Refleksi ja tähelepanu arendamine
- Mäng võib olla meeskondlik või individuaalne
Liitmine ja korrutamine pole kunagi olnud nii nauditav!
Arvud Mõistuses ühendab klassikaliste lauamängude emotsioonid matemaatika haridusliku väärtusega. Ideaalne kodus, koolis või lisaõpetundidesse.
CE-märgis on toote tootja kinnitus, et toode vastab sellele kohalduvate Euroopa Komisjoni direktiivide nõuetele.
Selle toote kohta pole veel arvustusi.
Saa 3 Eur allahindlus!
Liitu uudiskirjaga ja saa kohe 3 Eur allahindlus!
Saa 3 Eur allahindlus!
3 Eur allahindlus!